تور Vip ایران
جانا از ایتالیا

شرح کوتاهی از سفر:

جانا ی عزیز توریست و جهانگرد ایتالیای که بیش از 70 کشور دنیا را سفر کرده و اینبار  برای بار سوم به ایران آمد تا مثل دفعات قبلی با تور های VIP شاپوری گشت به تمامی نقاط ایران و اماکن تاریخی و طبیعی که در دو سفر قبلی فرصت دیدار آنها فراهم نشده بود برود و از آنها لذت ببرد .این تور در مرداد 1401 به مدت 16 روز از جنوب و جنوب شرق ایران آغاز شد و تا شمال غرب ایران به طول انجامید در این تور طولانی و زیبا ما به بازدید شهر های همچون قشم، کرمان،بم،زاهدان،چابهار،بروجرد،خرم آباد، کرمانشاه، همدان، زنجان، آستارا،اردبیل،تبریز، جلفا و در پایان تهران را پرداختیم با ما همراه شوید تا با جزئیات بیشتر این تور زیبا را برایتان شرح دهیم.

گالری و مسیر سفر

.حدود  ساعت 20:50 به تهران رسید و
یک شب اقامت در تهران

روز دوم

با پرواز هواپیمای وارش ابتدا به بندر عباس رفتیم و سپس با لنج به جزیره قشم رسیدیم.ناهار در رستوران و بلافاصله حرکت به سمت دره ستارگان و بازدید از آنجا . شام و اقامت در هتل ایرمان قشم.

روز سوم

روز سوم برنامه بازدید از جنگل حرا ، دره چاهکوه و همچنین کارگاه لنج سازی را داشتیم .

روز چهارم

روز چهارم بازدید از قلعه پرتقالی ها و همچنین موزه ژئو پارک قشم را در برنامه داشتیم و همچنین گشت عصر در شهر شب اقامت در هتل

روز پنجم

صبح بعد از صبحانه عازم بندر شدیم و با لنج به سمت بندر عباس به راه افتادیم و راس حدود ساعت 1 ظهر از بندر عباس به سمت میمند به راه افتادیم حدودای 6 و 7 عصر رسیدیم میمند و خیلی سریع بازدیدمان را انجام دادیم و بعد از آن راه کرمان را در پیش گرفتیم و اقامت شبانه در هتل پارس کرمان