تور جانا

تور Vip ایران
همراه با
جانا از ایتالیا

برگزار شده در مرداد 1401 به مدت 16 روز از جنوب و جنوب شرق تا شمال غرب ایارن عزیز

بازدید از شهر های : قشم ، کرمان ، بم ، زاهدان ، چابهار ، بروجرد ، خرم آباد ، کرمانشاه ، همدان ، زنجان ، آستارا ، اردبیل ، تبریز و جلفا

شرح کوتاهی از سفر:

جانا ی عزیز توریست و جهانگرد ایتالیای که بیش از 70 کشور دنیا را سفر کرده و اینبار  برای بار سوم به ایران آمد تا مثل دفعات قبلی با تور های VIP شاپوری گشت به تمامی نقاط ایران و اماکن تاریخی و طبیعی که در دو سفر قبلی فرصت دیدار آنها فراهم نشده بود برود و از آنها لذت ببرد با ما همراه شوید .

گالری و مسیر سفر

.حدود  ساعت 20:50 به تهران رسید و
یک شب اقامت در تهران

روز دوم

با پرواز هواپیمای وارش ابتدا به بندر عباس رفتیم و سپس با لنج به جزیره قشم رسیدیم.ناهار در رستوران و بلافاصله حرکت به سمت دره ستارگان و بازدید از آنجا . شام و اقامت در هتل ایرمان قشم.

روز سوم

13 خرداد 1403

بازدید صبح ما از کلیسای سنت تادئوس بود و پس از آن با گذر از جاده زیبای مرزی خود را به کلیسای سنت استپانوس رسانده و بازدید و پس از آن ناهار را در این  قسمت داشتیم . بعد از آن به تبریز برگشتیم و شام و اقامت در هتل تبریز .

روز چهارم

14 خرداد 1403

برنامه بازدید امروز به طور کامل اختصاص پیدا کرد به روستای زیبای کندوان که ثبت جهانی نیز میباشد و خانه های کله قندی و دست کند شده در دل کوه نمای زیبای را خلق کرده پس از آن به شهر برگشته و ناهار را در تبریز خوردیم و عصر استراحت و اقامت شبانه در تبریز .

روز پنجم

برنامه روز آخر ما در صبح به بازدید از مسجد کبود و موزه ملی آذربایجان اختصاص داشت و پس از آن به سمت تهران به راه افتادیم