تور Vip ایران

برگزار شده در خرداد 1403 به مدت 5 روز از تهران تا جلفا

تهران – آستارا – اردبیل – تبریز – جلفا – تبریز – تهران

شرح کوتاهی از سفر:

یکبار دیگر با جان کارلوی عزیز همسفر شدیم تا در ادامه تور های اختصاصی ایرانگردی  شاپوری گشت سفری داشته باشیم به شمال غرب ایران و بازدید از دو کلیسای زیبای سنت استپانوس و سنت تادئوس . البته که در میانه راه بازدید های مفصل دیگری نیز از شهر های اردبیل و تبریز داشتیم که به تفصیل در ذیل به آن میپردازیم.

تور Vip ایران

بیمه مسافرتی

سفرنامه تور جان کارلو

روز اول

روز 11 خرداد 1403

آغاز سفر ما از تهران

مستقیم به سمت آستارا به راه افتادیم و ناهار را در هتل اسپیناس این شهر میل کردیم و بعد از آن با گذر از گردنه زیبای حیران خود را به شهر اردبیل رساندیم و شب و اقامتمان در هتل نگین این شهر بود .

روز دوم

12 خرداد 1403

صبح امروز را با بازدید از بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی آغاز کردیم و پس از آن به سمت تبریز و بازار سنتی آن به راه افتادیم پس از ناهار بازار را به طور کامل بازدید کردیم و سپس به سمت جلفا رفتیم و شب و اقامت در هتل امپریال اراس این شهر بود .

روز سوم

13 خرداد 1403

بازدید صبح ما از کلیسای سنت تادئوس بود و پس از آن با گذر از جاده زیبای مرزی خود را به کلیسای سنت استپانوس رسانده و بازدید و پس از آن ناهار را در این  قسمت داشتیم . بعد از آن به تبریز برگشتیم و شام و اقامت در هتل تبریز .

روز چهارم

14 خرداد 1403

برنامه بازدید امروز به طور کامل اختصاص پیدا کرد به روستای زیبای کندوان که ثبت جهانی نیز میباشد و خانه های کله قندی و دست کند شده در دل کوه نمای زیبای را خلق کرده پس از آن به شهر برگشته و ناهار را در تبریز خوردیم و عصر استراحت و اقامت شبانه در تبریز .

روز پنجم

برنامه روز آخر ما در صبح به بازدید از مسجد کبود و موزه ملی آذربایجان اختصاص داشت و پس از آن به سمت تهران به راه افتادیم