نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا

  • سفری 6 روزه به ایتالیا 

  • بازدید از نمایشگاه (4 روز ) 

  • اقامت در هتل های 3و4 ستاره

  • رزرو غرفه و غرفه آرایی در نمایشگاه

  • حمل و نقل تجهیزات شرکت ها به و از ایتالیا 

  • کارت ورود به نمایشگاه 

  • ویزای شینگن 

تور نمایشگاهی صنعت سنگ 2024 ورونا ایتالیا

معرفی کوتاهی از نمایشگاه سنگ ورونا:

نمایشگاه سنگ ورونا ( MARMOMACC ) یک رویداد جهانی پیشرو در زمینه صنعت سنگ طبیعی میباشد و همه بخش های این نمایشگاه از مواد خام تامحصولات نیمه آماده و آماده و ماشین آلات پردازش و فناوری های پردازش سنگ در معماری و طراحی ارائه میدهد. این نمایشگاه از تاریخ 24 الی 27 سپتامبر 2024  (3 تا 7 مهر ماه 1403) در شهر ورونا،ایتالیا برگزار می گردد.
این نمایشگاه کل زنجیره ی تامین و تولید ، از مواد اولیه گرفته تا محصولات نیمه آماده و محصولات آماده ی این صنعت ،و همچنین ماشین آلات پردازش و فناوری های کاربردی سنگ های طبیعی در معماری و طراحی ها را به شکلی کامل و جامع به حاضرین و شرکت کنندگان ارائه میدهد.
نمایشگاه سنگ ورونا به دلیل اینکه پذیرای بزرگان صنعت سنگ در دنیا میباشد میتواند بستری ایده آل برای سایر فعالین این حوضه باشد تا با شرکت و برگزاری نشست های رو در رو با دیگر کمپانی های بزرگ صنعت سنگ کسب و کار خود  را گسترش داده و بازار های بین المللی و صادراتی را نیز برای خود به ارمغان آورند.
امسال نیز مانند سال‌های گذشته، همه چشم‌انتظار برپایی نمایشگاه سنگ ورونا Marmomacc) 2024)  ، بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری سنگ، طراحی و تکنولوژی هستند. بازدیدکنندگان این نمایشگاه از تاریخ 24 تا 27 سپتامبر 2024 خواهند توانست در محل فیرا ورونا، در شهر ورونای کشور ایتالیا حضور داشته باشند.
نمایشگاه سنگ ورونا
نمایشگاه سنگ ورونا

خلاصه سفر:

 بازدید از نمایشگاه سنگ معتبر ورونا  / برگزاری نشست های B2B با شرکتهای بزرگ فعال در صنعت سنگ /

خدمات تور:

بلیط رفت و برگشت (نرخ روز)

راهنمای فارسی زبان

صبحانه

بیمه مسافرتی

بازدید از نمایشگاه(رزرو و غرفه آرایی)

هتل 3 ستاره

ویزای شینگن

کارت نمایشگاه

تور گردشگری داخل شهر

هزینه های شرکت در نمایشگاه سنگ ورونا (رزرو غرفه):

برای اطلاع از هزینه های غرفه های نمایشگاه میتوانید از کاتالوگ زیر دیدن فرمائید .

هزینه های بازدید از نمایشگاه سنگ ورونا :

پکیج شماره 1 : 
1 شب میلان / 4 شب ورونا 
تاریخ شروع
قیمت
ظرفیت باقیمانده
کد تور

نرخ تور نمایشگاه سنگ (بازدید)

هر نفر اتاق دبل 1.190.00 یورو + پرواز
هر نفر اتاق سینگل 2.250.00 یورو + پرواز
پکیج شماره 2 : 
1 شب میلان / 3شب ورونا / 2 شب ونیز 
تاریخ شروع
قیمت
ظرفیت باقیمانده
کد تور

نرخ تور نمایشگاه سنگ (بازدید)

هر نفر اتاق دبل 1.390.00 یورو + پرواز
هر نفر اتاق سینگل 2.570.00 یورو + پرواز

تور نمایشگاه سنگ ایتالیا
5شب و 6روز

شهر های مورد بازدید :
ونیز / ورونا / میلان / 
تاریخ نمایشگاه : 3 الی 7 مهر 1403
آخرین مهلت ثبت نام : اتمام ثبت نام
نمایشگاه سنگ ورونا

نکته بسیار مهم :

به دلیل زمان بر بودن پروسه درخواست وقت سفارت و همچنین بررسی مدارک شرکت کنندگان و همینطور بازدید کنندگان توصیه میشود آن دسته از دوستانی که تصمیم برای شرکتشان در نمایشگاه جدی و حتمی است حتما باید تا نهایت اردیبهشت ماه درخواسات خود را نزد ما و یا آژانس های دیگر ثبت نمایند و اگر قصد شرکت به عنوان غرفه دار را دارین حتما باید تا فروردین ماه درخواست خود را ثبت کنید به دلیل اینکه نمایشگاه مهر ماه هر سال برگزار شده و قبل آن سه ماه تابستان درخواست سفر به ایتالیا و حوزه شینگن بسیار زیاد خواهد بود پروسه بررسی مدارک بسیار طولانی خواهد شد

اطلاعات کامل درباره نمایشگاه سنگ ورونا 2024

معرفی نمایشگاه سنگ ورونا

نمایشگاه سنگ ورونا Marmomac شاید تنها نمایشگاه تجاری در حوزه سنگ باشد که بازدید از آن برای علاقه‌مندان ضرورت دارد. این نمایشگاه تجاری بین‌المللی نخستین بار در سال 1961 برپا شد و ابتدا تنها بازار ایتالیا را پوشش می‌داد. اما اکنون پس از شصت سال فعالیت به محل گردهمایی عرضه‌کنندگان و متقاضیان از سرتاسر جهان تبدیل شده و بدین ترتیب در تعیین روند کلی صنعت سنگ نقش پررنگی یافته است.گستره محصولات ارائه شده در نمایشگاه سنگ ورونا Marmomac عبارت است از:
 مواد خام، طراحی سنگ، محصولات شیمیایی، ساینده‌ها، دستگاه‌های کار با سنگ، مرمر پرداخت‌کاری شده و دیگر ابزارها و تجهیزات مرتبطی که می‌توانید در محل نمایشگاه نحوه کارکرد آن‌ها را مشاهده کنید.

چرا باید در نمایشگاه سنگ ورونا در ایتالیا شرکت کرد؟

1-نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا بزرگترین رویداد برگزار شده در صنعت سنگ در دنیاست که هرساله در شهر ورونا ایتالیا برگزار میشود . این نمایشگاه در سال 2014 ، نتایج فوق العاده مثبتی برای شرکت کنندگان به دست آورد . در این نمایشگاه بیش از 6500 بازدید کننده از 145 کشور دنیا و 1513 غرفه دار که 60% آنها بین المللی و از 58 کشور مختلف بودند را گرد خود جمع کرده بود.این بازدید کنندگان در فضایی به مساحت 76 هزار متر مربع گرد هم جمع شده بودند.
2-شما در هیچ نمایشگاه دیگری که در حوزه ی سنگ در دنیا برگزار میشود نمیتوانید به این اندازه از آخرین فناوری های سنگ ها و طراحی ها در این صنعت آگاه شوید . بدین جهت این مکان بهترین فرصت و فضایی کاملا مناسب برای دیدا ر و ایجاد ارتباط های کاری با متخصصان و خریداران شایسته این حوزه در سرتاسر جهان میباشد . با شرکت در این نمایشگاه باشگاه مشتریان خود را به سراسر دنیا گسترش داده و کسب و کارتان را رنگ و بویی جهانی و صادراتی ببخشید. .با ارائه تصویری بهتر از خدمات و محصولاتتان برای فعالان این صنعت در عرصه بین المللی این امر کاملا میسر است .
3-نرخ ها و قیمت های کاملا مشخص که تمامی بخش ها و خدمات و ارزش افزوده ها را مشخص کرده که از نقاط مثبت  این نمایشگاه به حساب میرود.
4-سازمان دهی موثر و بسیار کار آمد و طراحی بی نظیر این نمایشگاه ، ارائه پرثمر و با کیفیت غرفه داران را تضمین می کند و فضایی فوق العاده مناسب برای غرفه داران به وجود می آورد تا بتوانند خود و محصولاتشان را به سراسر دنیا و تمامی فعالین این حوزه معرفی کنند.
5-تقویم غنی و طرح های تبلیغاتی ،برنامه های آموزشی ،سمینار ها و رویدادهای ویژه متقاضیان بزرگ بین المللی (ماننده ارائه جایزه برای بهترین طرح ها ) برخی از جنبه هایی هستند که این نمایشگاه را منحصر به فرد و فرصتی استثنایی برای شرکت های تجاری این صنعت به وجود آورده است.

بخش های مختلف نمایشگاه سنگ ورونا (Mmarmomacc)

ماشین آلات و آخرین تکنولوژیهای مرمر و گرانیت

ماشین آلات ساختمانی مورد استفاده در معادن و برش بلوک های سنگ مرمر و گرانیت ، ماشین آلات پردازش نهایی مرمر ، لوازم جانبی ، قطعات ، تجهیزات 

فروش ماشین آلات و فناوری های پردازش سنگ مرمر

بازدید از شرکت ها ی فعال در زمینه فروش تجهیزات و ماشین آلات معادن و دستگاه های برش سنگ (وارد کننده ها و صادر کننده ها ی این بخش) 
دیگر محصولات و تجهیزات مورد نیاز سنگ مرمر و سنگ های طبیعی 

اجاره ماشین آلات پردازش سنگ مرمر

بخش اجاره ماشین آلات و تکنولوژی های برش سنگ گرفته تا مواد پرداخت ، و ماشین آلات فرم دهی و آماده سازی نهایی.

مواد مصرفی پردازش سنگ های طبیعی

گروه های فعال در زمینه پردازش سنگ های طبیعی ،از قبیل انواع متنوعی از ابزرا آلات ، محصولات سایش سنگ مرمر و گرانیت ، ابزار الماس و محصولات شیمیایی.

تولید کنندگان مواد و متریال سنگ مرمر

تولید کنندگان فعال در زمینه بلوک های سنگ معدن و پردازش و تولید تخته سنگ ها نیز ضور دارن . تولید و برش در ابعاد و اندازه های مشخص که مورد نیاز مشتری باشد و محصولات نهایی استاندارد .

شرکت های ساختمانی

غرفه داران در بخش ساخت و ساز برای سنگ فرش کردن خیابان ها و ساختمان های خیابان ها ، سازه های مسکونی و عمومی ريال بازسازی و سایر فعالیت هایشان از سنگ های طبیعی استفاده می کنند.

فروش سنگ مرمر ، سنگ های طبیعی و آگلومره

شرکت های فعال و مرتبط با فروش سنگ مرمر ، سنگ های طبیعی و گرانولیت و کاشی ها و حتی مصالح کفپوش های خیابان را میتوان در اینجا مشاهده کرد.

شرکت های املاک و مستغلات

در این نمایشگاه شما میتوانید شرکت هایی که به ارائه املاک ساخته شده از مرمر پرداخته اند را بازدید کنید.

فعالان حرفه ای ، مشاوران ،طراحان و خدمات دهندگان

فعالان حرفه ای که در بخش مرمر مشغول به کارند : معماران ، استودیو های طراحی ، طراحان ، مهندسان و شرکت های خدماتی 

نهادهای تحقیقاتی و دانشگاه های فعال در زمینه مرمر

اساتید دانشگاه ها ، محققان و دانشجویان (معماران و مهندسین تاسیسات  ساختمان ) 

اداره های مهم و معتبر و دفاتر فنی

دفاتر فنی و اداره های مهم از قبیل شوراهای محلی ، شورای شهری و منطقه ای ، کنسرسیوم مرمر، شرکت های تجاری ، گروه ها و دانشکده ها نیز در این اجلاس و نمایشگاه بزرگ حضور خواهند داشت .

مزایای نمایشگاه سنگ ورونا برای مجریان و بازدیدکنندگان

نمایشگاه سنگ ورونا  رسماً به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری بین‌المللی در حوزه صنعت سنگ شناخته شده است. این یعنی بالاترین میزان پوشش خبری و توجه صنعتی را در آن دریافت خواهید کرد. نمایشگاه سنگ ورونا  تأکید ویژه‌ای بر نوآوری دارد. این امر نه‌تنها یکایک پیشرفت‌های بخش صنعتی‌تان را برایتان آشکار خواهد ساخت، بلکه توجه ویژه پیشگامان فکری صنعت و کارشناسان سرشناس هر حوزه را نیز به شما معطوف خواهد کرد.
نمایشگاه سنگ ورونا  هم برای مجریان و هم بازدیدکنندگان یک برنامه کمکی ویژه و دقیق در نظر می‌گیرد که در آن مؤلفه‌های آموزشی، گردهمایی‌ها و اقدامات حمایتی گوناگون به‌صورت ترکیبی ارائه شده و بدین ترتیب افراد بیشترین بهره را از حضور خود در نمایشگاه خواهند برد.

آمار بازدید از نمایشگاه سنگ ورونا

همان‌طور که اعداد و ارقام بازدید نشان می‌دهند، عنوان بزرگ‌ترین بازار جهان برای صنعت سنگ واقعاً برازنده نمایشگاه سنگ ورونا است. بیش از 1600 مجری بین‌المللی از 55 کشور و بیش از 68000 بازدیدکننده از 150 کشور در آن حضور می‌یابند.
هم بازدیدکنندگان و هم مجریان حدود 60 درصد ملیت‌های جهان را پوشش می‌دهند که این می‌تواند دسترسی فرامرزی خوبی را برای شرکت شما فراهم آورد. افزون بر آن که موقعیتی عالی برای مبادله و تجارت با همه نقاط کشورهای اتحادیه اروپا را خواهید داشت، از ارتباط با مناطق جغرافیایی چون ژاپن، کره جنوبی، چین و ایالات‌متحده نیز بی‌بهره نخواهید ماند.

جمع‌بندی

همیشه این پرسش به وجود می آید که چرا باید در این نمایشگاه ها شرکت کرد و چه کسانی در این نمایشگاه ها شرکت خواهند کرد؟ در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که حضور در نمایشگاه ها در قدم اول امکان ملاقات با شرکت های را برای ما فراهم میکند که اگر بخواهیم خارج از نمایشگاه با آنان ملاقات کنیم هزینه ای 10 برابر از این را باید پرداخت میکردیم چرا که این نمایشگاه فعالین این وزه را از 60 کشور مختلف گرد هم آورده و شما در 4 روز به تمامی این کشور ها رفته و  نشست های متعددی را برپا کرده و برای گسترش کسب و کار خود با آنان قرارداد های خوبی منعقد نمائید. مشاوران، طراحان، تولیدکنندگان مواد، شرکت‌های ساخت‌وساز، شرکت‌های املاک، مسئولان استخدام کارخانه‌های تولید ماشین‌آلات و تولیدکنندگان آن‌ها ازجمله اعضای شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند. افزون بر همه این‌ها، خوب است بدانید که نمایشگاه سنگ ورونا Marmomac نقطه آغاز به کار بسیاری از حرفه‌ای‌های تازه‌وارد به شمار می‌آید و بنابراین بسیاری از دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی نیز مشارکت فعالی در آن دارند

سوال داری؟

در صورت هر گونه ابهام و یا نیاز به توضیحات بیشتر با ما در ارتباط باشین.همکاران ما آماده پاسخ گویی هستند.