ویزا دبی

ویزای توریستی دبی (امارات متحده عربی)

زمان پردازش 3 الی 7 روز کاری

زمان پردازش

3 الی 7 روز کاری

اعتبار ویزا پس از صدور

58 روز

برای سفر به دبی ، شهر بزرگ و معروف امارات متحده عربی، پیش از هر چیزی باید جهت دریافت ویزای دبی اقدام کنید . شاپوری گشت امکان دریافت آنلاین ویزای دبی را برای شما مسافرین عزیز فراهم کرده است . به این راحتی به راحتی میتوانید به یکی از مدرنترین شهر های توریستی دنیا در حوزه خلیج فارس سف کنید . توجه داشته باشید در این صفحه میتوانید جهت دریافت ویزای دبی و دیگر شهر های امارات اقدام کنید.

کافی است در همین صفحه درخواست ویزای دبی را به کارشناسان ما در شاپوری گشت ارسال کنید .و منتظر تماس همکاران ما جهت تایید اطلاعات وارد شده بمانید . 

پدر ادامه ،ابتدا شمارا با انواع ویزای دبی و مفاهیم و اصطلاحات آن آشنا میکنیم، سپس با مطالعه راهنمای اخذ ویزای دبی از شاپوری گشت میتوانید جهت اخذ ویزا دبی یا دیگر شهر های امارات متحده عربی اقدام کنید . 

قیمت ویزا دبی 1403

هزینه صدور ویزا (بزرگسال)

هزینه صدور ویزا (زیر 18 سال)

هزینه تمدید (بزرگسال یا کودک)

ده روزه
یک ماهه
دوماهه(20+30 روز)

مراحل اخذ ویزای توریستی دبی

درخواست اولیه

وارد کردن اطلاعات اولیه و ثبت درخواست

دریافت تماس

دقایقی پس از ثبت درخواست، از طرف پشتیبانی شاپوری گشت برای هماهنگی با شما تماس گرفته می‌شود

ارسال مدارک

ارسال اسناد و مدارک از طریق ایمیل به شاپوری گشت

پرداخت هزینه

واریز از طریق شماره کارت و یا لینک پرداخت و یا تحویل ارز در دفتر حضوری

پردازش ویزا (3 تا7 روز کاری )

ارسال مدارک برای سفارت امارات و پیگیری مراحل توسط شاپوری گشت

دریافت ویزا

ویزا به صورت ایمیل برای شما ارسال میشود.

مدارک ویزای توریستی دبی

پاسپورت معتبر

اسکن صفحه اول گذرنامه با داقل 6 ماه اعتبار از تاریخ سفر

عکس پرسنلی

عکس پاسپورت یا سلفی با پس زمینهه سفید

کارت ملی

اسکن رنگی از دو طرف کارت ملی

شناسنامه

اسکن رنگی یا تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه

جزیات شخصی

نام و مشخصات تماس برای تسهیل درخواست

مدارک اضافی

در صورت نیاز از طریق کانتر به شما اعلام می شود

اگر قصد تمدید ویزای قبلی را دارید،فقط کافیست عکس ویزای خود را از طریق واتساپ برای شاپوری گشت ارسال کنید.

زمان پردازش ویزا

  • پروسه صدور ویزا به صورت عادی 2 تا 4 روز کاری زمان میبرد.ولی چنانچه برای بررسی بیشتر ممکن است 7 تا 10 روزکاری نیز زمین ببرد.
  • مبنای محاسبه ، یک روز پس از ارائه و ارسال مدارک است (بدون احتساب تعطیلات رسمی کشور و سفارت)

انواع ویزای دبی

خوشبختانه شرایط دریافت ویزای امارات خیلی آسانتر از کشور های اروپای و عضو شینگن میباشد . برای دریافت ویزای دبی نیاز یبه مراجعه حضوری به سفارت نیست و صرفا از طریق آژانس های مسافرتی نظیر شاپوری گشت میتوانید به صورت اینترنتی ویزای خود را درخواست دهید. اما نوع ویزای دریافتی با توجه به هدف شما از سفر متفاوت خواهد بود . به طور کلی، ویزای دبی بر اساس هدف سفر به انواع زیر تقسیم می شود : 

ویزای توریستی دبی

این نوع ویزا که یکی از پر طرفدارترین انواع ویزای دبی است . به منظور سفر و گردشگری و برای مدت اقامت کمتر از 60 روز صادر می شود. لازم به ذکر است که از میان انواع ویزای دبی، امکان اخذ ویزای توریستی در شاپوری گشت برای شما فراهم شده است . انواع ویزای توریستی که میتوانید برای اخذ آن اقدام کنید . عبارت اند از : 

 

ویزای مولتی دبی

دارندگان ویزای مولتی دبی میتوانند چندین بار وارد شهر دبی شوند / این بدان معناست که تا پااین مدت اعتبار ویزای خود میتوانند چند بار از مرز خارج شده و مجدد وارد دبی شوند .توجه داشته باشید که ویزا های عادی و مولتی دبی بر اساس مدت زمان اقامت در این شهر ، به انواع 14 روزه، یکماهه و دوماهه تقسیم میشوند.
دیگر انواع ویزا عبارت اند از : 

ویزای کار دبی

این نوع ویزای برای آن دسته از افرادیست که از یک کارفرما در دبی پیشنهاد شغلی دریافت کرده اند و با هدف کاری به این شهر سفر ممیکنند، و باید حتما برای سفر به این شهر درخواست ویزای کاری بدهن. مدت اعتبار این ویزا یک تا سه سال است.

ویزای تحصیلی دبی

برای افرادیست که قصد تحصیل در شهر دبی را دارند و برای کذراندن تحصیلات در هر رشته و مقطح تحصیلی نیاز است که در خواست ویزای تحصیلی داده شود ، اعتبار این ویزا تا پایان دوران تحصیل اعتبار دارد.

ویزای تجاری دبی

تمامی افرادی که در زمینه ی تجاری و تجارت یا مدیران شرکت و صاحبان مشاغل که با هدف تجارت یا راه اندازی کسب و کار به این شهر سفر می کنند، نیاز به اخذ ویزای تجاری دبی دارند.سرمایه گذاران، کارآفرینان، افراد ماهر، نخبه ها و دانشجویان برتر میتوانند با اخذ ویزای سبز دبی و بدون نیاز به حمایت کارفرما (کفیل) در این شهر ، به مدت 5 سال مجوز اقامت دریافت کنند. این افراد با داشتن ویزای طلایی دبی میتوانند مدت زمان طولانی تری (تا 10 سال) همراه با پدر ، مادر یا افراد تحت تکفل خود در این شهر زندگی کنند.

ویزای ترانزیت دبی

در مواقعی که قصد دارید از طریق دبی و فرودگاه آن به دیگر نقاط جهان سفر کنید و اندکی در این شهر توقف دارید میتوانید درخواست ویزای ترانزیت دبی داشته باشید .

شرایط تمدید ویزای دبی

چنانچه قصد تمدید ویزای دبی توسط شاپوری گشت را دارید،تنها وقتی امکان پذیر است که ویزای قبلی خود را نیز از شاپوری گشت دریافت کرده باشید امکان تمدید آن وجود دارد .

شرایط اخذ ویزای آنلاین دبی در شاپوری گشت

همانطور که پیشتر گفته شد برای دریافت ویزای دبی احتیاجی به مراجعه حضوری نیست و شما میتوانید در همین صفحه درخواست ویزای دبی خود را ثبت کنید و به صورت آنلاین ویزای خود را دریافت کنید.
از نکات بسیار مهم این است که دختران و پسران زیر 18 سال برای سفر به دبی حتما باید با یکی از والدین خود سفر کنند و به هیچ عنوان به صورت تکی برای آنان ویزا صادر نخواهد شد .شما میتوانید شرایط جدید اخذ ویزای دبی را همواره بروی سایت شاپوری گشت بخوانید .
شما میتوانید پس از خواندن شرایط ویزای دبی و اماده کردن تمامی مدارک و همچنین نوع ویزای درخواستی درخواست ویزای خود را ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت ویزای شما را صادر کنند. 
در ادامه شما را با نحوه گرفتن ویزای دبی و ویزای امارات در سایت شاپوری گشت اشنا میکنیم.

مراحل اخذ ویزای دبی در شاپوری گشت

برای درخواست ویزای دبی، نوع ویزای توریستی(مولتی یا عادی)،مدت زمان مورد نظر(14روزه، یک ماهه یا دوماهه) و همچنین تعداد آنرا در فرم بالای صفحه مشخص کنید.پس از زدن بروی درخواست ویزا اطلاعات مورد نظر را وارد کرده و مدارک ویزای دبی که قبلتر گفته شد را بارگزاری کرده و ارسال نمائید،تا کارشناسان شاپوری گشت اقدامات لازم جهت صدور ویزا را انجام دهند.
پس از ارسال مدارک 1تا 7 روز کاری زمان میبرد تا ویزای ذبی شما صادر شود. ویزای صادر شده به صورت یک فایل PDF به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد . لازم به ذکر است که ویزای دبی پس از صدور به مدت 58 روز اعتبار دارد .

دلایل ریجکت شدن ویزای دبی

به ندرت پیش میآید که ویزای توریستی دبی ریجکت شود ، با این حال ممکن است به دلایلی این اتفاق بی افتد . از مهمترین دلایل ریجکتی ویزای توریستی دبی میتوان به مسائل امنیتی، تخلفات مسافرتی و مهاجرتی شامل کار با ویزای توریستی دبی و اقامت بیش از مدت اعتبار ویزا، مسائل اخلاقی مانند زیر پا گذاشتن هنجارها و قوانید دبی، ارتکاب جرم هایی مانند سرقت و کلاهبرداری و ارائئه مدارک جعلی اشاره کرد .

سوالات متداول

برای گرفتن ویزا چگونه اقدام کنم ؟

مدارک خود را برای ما ارسال کنید تا مراحل گرفتن ویزای دبی را برایتان پیگیری کنیم.برای ارسال و دریافت ویزا نیاز به مراجعه حضوری نیست و تمام این فرآیند به صورت تلفنی یا آنلاین انجام میشود.

شرایط اخذ ویزای دبی چیست؟
  • طبق قوانین سفارت امارات ،تمامی افراد با مدارک گفته شده میتوانند برای دریافت ویزای دبی اقدام کنند،البته پسران و دختران زیر 18 سال برای سفر به امارات باید یک همراه (بزرگسال)داشته باشند.
  • برای خانم های متاهل و آقایان (بالای 18 سال) که به تنهایی سفر میکنند ،مدارک اضافی مورد نیاز است .
مدت زمان گرفتن ویزای دبی چقدر است؟

پروسه اداری گرفتن ویزا 3 تا 7 روز کاری زمان میبرد .امکان دارد در بعضی موارد برای بررسی بیشتر ، این زمان تا 10 روز کاری هم طول بکشد.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزای دبی چیست؟

اسکن پاسپورت ،اسکن کارت ملی ، اسکن عکس پرسنلی ، اسکن فحه اول شناسنامه ،اسکن صفحه دوم شناسنامه (اگر بورت خانوادگی درخواست گرفتن ویزا داشته باشید)مدارک اضضافه تر در صورت نیاز از طریق کانتر به شما اعلام میشود.

اعتبار ویزای دبی چقدر است ؟

اعتبار ویزای دبی از زمان اخذ تا ورود ۵۸ روز است. اگر در این بازه زمانی وارد دبی نشوید، ویزای شما منقضی می‌شود و باید مجددا وارد فرایند دریافت ویزا شوید. مدت زمان اقامت طبق درخواست متقاضی ۱۰ روزه، یکماهه و یا دو ماهه می‌باشد.
آژانس هیچگونه مسئولیتی در قبال ورود یا عدم ورود مسافر ندارد.
در صورت صدور یک ویزا صادر نشده ویزای سایر افراد قرارداد موظف به انجام سفر می‌باشد.

دلایل ریجکت شدن ویزا به چه صورت است؟

در صورت ریجکتی یا نگرفتن پرواز یا نرفتن سفر و یا دیپورت شدن یا بسته شدن مرز هزینه به هیچ عنوان استرداد نمی‌شود

هزینه گرفتن ویزای دبی چقدر است ؟

با توجه به متغیر‌بودن نرخ ارز، برای اطلاع از هزینه اخذ هرکدام از انواع ویزاها می‌توانید با شماره 06633201699 تماس بگیرید تا همکاران ما، هزینه را به شما اعلام کنند.
هزینه به هیچ عنوان قابل استرداد نمی‌باشد.

شرایط اخذ ویزا دبی چیست ؟

از شرایط بسیار مهم این است که دختران  و پسران زیر 18 سال باید با یکی از والدین خود سفر کنند. با توجه به این که امکان تغییرات در قوانین ویزای دبی و امارات وجود دارد بهتر است پیش از سفر اطلاعات کافی را کسب کنید . 

مشاوره تلفنی؟

شنبه تا پنج شنبه  از 9 صبح تا 19

جمعه از 9 تا 13

ویزا دبی
ویزا دبی

سوال داری؟

در صورت هر گونه ابهام و یا نیاز به توضیحات بیشتر با ما در ارتباط باشین.همکاران ما آماده پاسخ گویی هستند.